5 διαφορές των επιχειρηματιών ταξιδιωτών σε σχέση με τους ταξιδιώτες αναψυχής

Ο λόγος του ταξιδιού για τους ανθρώπους διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στα πρότυπα αναζήτησης και κράτησής τους. Έτσι, αν προσπαθείτε κυρίως να προσεγγίσετε έναν συγκεκριμένο τύπο ταξιδιώτη, θα πρέπει να το “καταφέρετε” με διαφορετικούς τρόπους. Εδώ, έχουμε 5 ιδέες που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε αυτούς τους ταξιδιώτες την κατάλληλη στιγμή, με το σωστό μήνυμα.

Η αναζήτηση είναι απαραίτητη και στις δύο περιπτώσεις

Σύμφωνα με την Google, το 60% των ταξιδιωτών αναψυχής και το 55% των επιχειρηματιών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους. Μια σταθερή SEO και SEM στρατηγική είναι ζωτικής σημασίας για να εξασφαλιστεί ότι το brand σας είναι καλά τοποθετημένη στη σελίδα αποτελεσμάτων.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή

Σύμφωνα με την αναφορά της Sojern, το 49% όλων των επιχειρηματικών πτήσεων και το 72% των επιχειρηματικών ξενοδοχείων κρατείται λιγότερο από 7 ημέρες πριν από το ταξίδι. Εάν εστιάζεστε σε επαγγελματίες ταξιδιώτες, οι δυνητικοί πελάτες σας θα λάβουν γρήγορα αποφάσεις αγοράς.

Εξετάστε τη δυνατότητα χρήσης δυναμικών διαφημιστικών κειμένων στο Facebook με πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το ρυθμό πραγματικού χρόνου που θα τους οδηγήσει να κάνουν κράτηση μαζί σας.

Τα επαγγελματικά ταξίδια δεν είναι τόσο κακά … αλλά υπάρχει περιθώριο βελτίωσης

Σύμφωνα με το Skift, τρεις στους τέσσερις επιχειρηματίες ταξιδιώτες λένε ότι τα επαγγελματικά τους ταξίδια τα αισθάνονται σαν περιπέτειες. Αλλά επίσης αναφέρουν την έλλειψη πρόσβασης σε Healthy Foods (ή superfoods) ως κορυφαίο μειονέκτημα. Για τα ξενοδοχεία, σκεφτείτε να αναδείξετε τα γυμναστήρια στα δημιουργικά σας ή να προωθήσετε μια υγιεινή επιλογή μπουφέ για όσους θέλουν να διατηρήσουν τη φόρμα τους κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδιών τους.

Τα ταξίδια αναψυχής πραγματοποιούνται με αργούς ρυθμούς

Από την άλλη, οι ταξιδιώτες αναψυχής τείνουν να βιώνουν μεγαλύτερες περιόδους προγραμματισμού. Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι το 46% των πτήσεων και το 30% των ξενοδοχείων κρατούνται περισσότερο από 60 ημέρες μπροστά από τα ταξίδια αναψυχής.

Για τα ξενοδοχεία που θέλουν να στοχεύσουν τους ταξιδιώτες αναψυχής, τα καλά νέα είναι ότι έχετε περισσότερο χρόνο να τους εμπνεύσετε για να επισκεφτείτε τον προορισμό σας. Τα κακά νέα είναι ότι οι ανταγωνιστές σας θα έχουν επίσης περισσότερο χρόνο! Μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό με μαγευτικά βίντεο και εμπλουτίζοντας μορφές κοινωνικών μέσων, όπως το Facebook Canvas, για να εμπνεύσετε όσους μόλις αρχίσουν να σχεδιάζουν το ταξίδι τους.

Η αγορά ταξιδιών αναψυχής αυξάνεται

Σύμφωνα με την Deloitte, η αγορά ταξιδιών αναψυχής αναμένεται να σημειώσει ισχυρότερη ανάπτυξη το 2017 από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια. Αυτή είναι μια απίστευτη ευκαιρία, αλλά και μια πρόκληση για τα ξενοδοχεία που αναζητούν την αγορά-στόχο τους. Η αξιοποίηση δεδομένων είναι το κλειδί για την ανάπτυξη ενός προγράμματος μάρκετινγκ, για να προσεγγίσετε το κοινό σας και να το προσελκύσετε με τον σωστό τρόπο.

Προηγούμενο Άρθρο
skye καβαλα

4 μυστικά του marketing για καλύτερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις του Google

Επόμενο Άρθρο
skye kavala

7 λόγοι που το ξενοδοχείο σας πρέπει να είναι παρόν στα Social Media