Ετοιμάστε τη στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας για το 2018.

Με τις αναζητήσεις των ταξιδιωτικών προορισμών να αυξάνονται τον Ιανουάριο, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να σχεδιάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας για το 2018.

Οι αναζητήσεις του καλοκαιριού αρχίζουν νωρίς

Ένα φαινόμενο που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια είναι το “January jump”, και αφορά τη ραγδαία αύξηση αναζήτησης ξενοδοχείων από τους επισκέπτες. Οι ημερομηνίες που αναζητούν οι χρήστες του January jump αφορούν τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο. Για τον παραπάνω λόγο ίσως είναι η μοναδική ευκαιρία να οργανώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας για φέτος. Επιπλέον μην ξεχνάμε ότι δεν είναι λίγοι οι χρήστες που προπληρώνουν τις διανυκτερεύσεις τους, οπότε είναι μία καλή ευκαιρία να φέρετε χρήματα στο ταμείο από την αρχή του έτους.

Χρησιμοποιείστε πολλά κανάλια για μέγιστη προβολή

Ο σημερινός ταξιδιώτης είναι υπερ-συνδεδεμένος στο διαδίκτυο. Ανακαλύπτει, αναζητά και κάνει κράτηση ξενοδοχείου επισκεπτόμενος πρώτα δεκάδες ιστότοπους μέσα από κάθε πιθανό τύπο συσκευής. Στην πρόσφατη αναφορά Path to Purchase, βλέπουμε έναν ταξιδιώτη να συγκεντρώνει 451 ταξιδιωτικά σημεία επαφής σε 5+ μήνες προγραμματισμού ταξιδιού.

Με τους ταξιδιώτες να κινούνται πλέον μέσω εφαρμογών, κοινωνικών δικτύων, ιστότοπων σύγκρισης για να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους, πρέπει να είστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες σας. Μόνο μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλής προβολής σε πολλά κανάλια θα μπορέσει να διασφαλίσει άμεσα για εσάς τις τελικές επιτυχημένες κρατήσεις που επιθυμείτε.

Οι πετυχημένες στρατηγικές προώθησης σχετίζονται με την πληροφορία

Η πληροφορία για το πότε οι επισκέπτες βρίσκονται στην διαδικασία αναζήτησης ξενοδοχείου, είναι μία πολύ καλή αρχή στην δημιουργία στρατηγικής. Όμως, περισσότερο ακόμη από αυτή την πληροφορία, εκείνο που χρειάζεστε είναι η ικανότητα για την εμπεριστατωμένη ανάλυσή της και την ταυτοποίηση των αποτελεσμάτων, την κατανομή των προτιμήσεων, την συμπεριφορά του στοχευμένου δείγματος, όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία θα σας δείξουν με ακρίβεια την τάση και το flow του τουριστικού κοινού.

Με την υποστήριξη του εξειδικευμένου λογισμικού, το οποίο έχει προκύψει μέσα από την εφαρμογή των επιστημών του Marketing και της Πληροφορικής, μπορούμε να διασφαλίσουμε το αποτέλεσμα εκείνο το οποίο θα μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το επόμενο βήμα του κάθε ενδιαφερόμενου, αλλά και να διαμορφώσει τις υπηρεσίες μας με τέτοιον τρόπο, κεντρίζοντάς του το ενδιαφέρον, αφού πλέον έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε τί ακριβώς επιθυμεί και ακριβώς αυτό να του προσφέρουμε.

Πώς όμως θα καταφέρουμε να το επικοινωνήσουμε αυτό; Η απάντηση στο ερώτημα είναι η στοχευμένη διαφήμιση, μέσα από έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό. Ένας τομέας ο οποίος προβλέπεται να αγγίξει -και ακόμη και να ξεπεράσει- για το 2018 τα 53 δισεκατομμύρια ευρώ σε κεφάλαια επένδυσης. Έτσι, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να εξασφαλίσετε το μεγαλύτερο δυνατό όφελος μέσα από την εμπεριστατωμένη ανάλυση των αποτελεσμάτων κάθε διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να διαμορφώσουμε την επικοινωνιακή στρατηγική, η οποία θα σας βγάλει στο προσκήνιο της τουριστικής αγοράς για το 2018.

Προηγούμενο Άρθρο

Οδηγός στρατηγικής μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) για το ξενοδοχείο σου.