Δοκιμασμένες μέθοδοι προώθησης του
Direct Booking για τη μονάδα φιλοξενίας σας

Στο κέντρο της σκηνής

Η καρδιά του ελληνικού τουρισμού χτυπάει ανάμεσα στις λέξης μιας ιστορίας, και στην αίσθηση μιας αχαλίνωτης φαντασίας κάποιου που θέλει να ζήσει λίγες στιγμές ονείρου. Εσείς δίνετε στέγη στο όνειρο αυτό. Εμείς του δίνουμε φτερά. Και οι τρεις ζούμε μέσα σε μια ιδέα: την Ελληνική Φιλοξενία.

Οι μεγάλες ιδέες θα πρέπει να αναγνωρίζονται. Η αξία τους είναι αυτή που θα πρέπει να αναδειχθεί μέσα από τη σωστή προώθηση και τη στρατηγική παρουσίαση της ουσίας τους -του ίδιου του ανθρώπου πίσω από το νόημα της φιλοξενίας. Μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας, στα ακριβή μέτρα της δικής σας επιχείρησης

Στόχος του δικού μας Hotel Marketing είναι να αναδείξει τη μοναδική σας ιστορία και να προσκαλέσει τους επίδοξους ιχνηλάτες να ακολουθήσουν τα βήματά της μέχρι τέλους, να ζήσουν μέσα σε αυτή και να απολαύσουν τη δική σας Φιλοξενία. Ζούμε στην εποχή του αληθινού θεάματος. Εμείς σας βγάζουμε στο κέντρο της σκηνής του ελληνικού τουρισμού.

Το άμεσο σενάριο

Η φιλοξενία ξεκινάει πολύ νωρίτερα από το check-in. Για την ακρίβεια, η φιλοξενία ξεκινά από την πρώτη στιγμή που κάποιος θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας. Από το πρώτο κείμενο, και από την πρώτη εικόνα θα πρέπει να μπορεί να ταξιδέψει με τη φαντασία του μέσα στη δική σας ιστορία, μέσα στο δικό σας ονειρικό σενάριο διακοπών που του προσφέρετε. Κι έτσι ξεκινούν όλα:

Η προσωπική επαφή ξεκινά αφού συντελεστεί πρώτα η ψηφιακή. Μακριά από τρίτες πλατφόρμες και μέσω πάντα Direct Booking. Για τον λόγο αυτόν αναγκαία είναι η δημιουργία μιας σωστά δομημένης ιστοσελίδας, με ποιοτικό περιεχόμενο, στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική και πρακτική λειτουργικότητα, εξασφαλίζοντας καθολική εξυπηρέτηση και σίγουρα αποτελέσματα.

Ένα ολοκληρωμένο website αποτελεί και μια μοναδική εμπειρία επικοινωνίας με κοινό παρανομαστή έναν επισκέπτη που παίρνει στα χέρια του το σενάριο των ονειρεμένων διακοπών του. Πλέον είστε μαζί στη σκηνή και οι ρόλοι είναι κομμένοι και ραμμένοι στα δικά σας μέτρα.

Το μοναδικό σκηνικό

Το άμεσο σενάριο και η τέλεια σκηνοθεσία βρίσκονται στα χέρια σας, αυτό που μένει να στήσουμε είναι το σκηνικό. Η φωτογραφία αποτελεί το επικοινωνιακό ερέθισμα, την τέλεια αφορμή για να ξετυλιχτούν τα λόγια της μοναδικής σας ιστορίας στη φαντασία του θεατή, κερδίζοντας το πρώτο χαμόγελο ονειροπόλησης.

Το χαμόγελο ξεκινά πάντα πίσω από την προετοιμασία, κι αυτό είναι που μετράει περισσότερο ακόμη και από την εικόνα ενός ψυχρού, καλοστρωμένου σεντονιού. Στόχος είναι να δείξετε στον υποψήφιο φιλοξενούμενο τους οικοδεσπότες του, να αποτυπώσετε τη σωστή εικόνα που πραγματικά θα του δείξει το γιατί θα πρέπει να προτιμήσει την πραγματική ελληνική φιλοξενία.

Για μια ολοκληρωμένη φωτογραφική κάλυψη των εγκαταστάσεων, έχετε στη διάθεσή σας επαγγελματική φωτογραφία, λήψη και δημιουργία βιντεοπροβολής, καθώς και λήψη αεροφωτογραφίας, καλύπτοντας κάθε λεπτομέρεια και κάθε οπτική του δικού σας, μοναδικού σκηνικού. Στόχος είναι να είναι ευκρινές το δικό σας χαμόγελο, ακόμη και στην αεροφωτογραφία.

Δωρεάν Οδηγός “7 λάθη στην
ιστοσελίδα σας
που αποτρέπουν
το Direct Booking”

Τα λάθη -όπως και η φιλοξενία- είναι ανθρώπινα. Όμως αυτά τα δύο δεν συμβαδίζουν ποτέ. Ακόμη κι αν πρόκειται απλώς για τη φιλοξενία που παρέχει η ιστοσελίδα σας. Ας δούμε μαζί πώς μπορούμε να απαλλαγούμε εύκολα από αυτό το κόστος.

Asset 5@2x

Εκατοντάδες ευέλικτες τουριστικές
επιχειρήσεις έγιναν μέλη. Εσύ;